Przejdź do głównej zawartości

Żyj chwilą. Powtórek nie będzie....

       No właśnie  co to znaczy ?
Już jakiś czas temu chciałam wyjść z tym postem, ale jakoś nigdy się nie składało.
I teraz po kolejnej wiadomości od "koleżanki" postanowiłam w końcu to zrobić.


        Jakiś czas temu założyłam sobie kanał na You Tube , tak z czystej ciekawości jak to wygląda i w ogóle.

Potem wstawiłam kilka filmików,  dostałam wiadomość  od znajomej że "w moim wieku już nie wypada "
Kurcze poczułam sie jakbym łopatą w  mordę  dostała !
To ile lat ja jej zdaniem mam 90 lat ?!

(Choć i tak uważam że jeżeli ktoś w tym wieku chciałby sobie założyć kanał ma do tego święte prawo i nic nikomu do tego!)

        Kurczę pierwszej młodości już nie jestem , ale kurczę mam 36 lat

Czy ja mam sobie już kupić czarną garsonkę , zamówić trumnę,  położyć się i czekać na śmierć?!
No chyba nie ?

    Oczywiście 95% kanałów na YT to młodzi ludzie , którzy tak naprawdę dopiero wchodzą  w życie.
Mają świetne kanały naprawdę kilka nawet sama subskrybuję i bardzo lubię oglądać,  ale czy osoby "w moim wieku " wchodząc na YT nie byłyby zainteresowane kanałem który prowadzi ktoś w ich wieku?
Myślę że tak.

Otchłań YT jest tak duża że każdy znajdzie tam miejsce dla siebie.
Mój kanał nazywa się " Po drugiej stronie lustra ", chciałabym zmienić kontent kanału i utworzyć coś innego niż do tej pory.
Co to ma być,  to jeszcze zachowam dla siebie , ale będzie sporo make-up ale nie tylko myślę że każdy znajdzie tam coś dla siebie.



Uważam, że każdy ma prawo do tego aby  żyć tak jak uważa za stosowne , nikt nie ma prawa mówić że komuś że coś wypada , albo nie.

Wydaje mi się że to tylko zwykła zazdrość, że ktoś robi coś na co inni nie mają odwagi. 
   
Kochani życie jest jedno i nie będzie powtórki,  nie bójmy się spełniać naszych marzeń,  nawet jeśli komuś się one wydają śmieszne. Nie zawracajmy sobie głowy takimi ludźmi,  oni za nas życia nie przeżyją. Nie bójmy się żyć.
Próbujmy różnych rzeczy  , sprawdzajmy ,  zmieniajmy , tak aby dostosować je do siebie.

A jeśli chcielibyście mnie wesprzeć i zasubskrybować mój kanał na YouTube to będzie mi bardzo miło
Tu macie link

https://youtu.be/Pc1BQiNw-z8

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie ....
               I pamiętajcie powtórki nie będzie 😉
   
 

                                         #TakaJa😘
 

Komentarze

  1. Kasieńko...bede pierwsza.....to świetny pomysł Droga Koleżanko!!!!Gratuluję pomysłu. Jak cos to będe czekała na dalszy ciag :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto realizować swoje marzenia w każdym wieku! Z chęcią zajrzę na twój kanał i poprzednie posty na blogu
    Trzymaj sie!

    http://www.mateuszmagiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Ja uważam że najważniejsze to realizować samą/ego siebie. Nie ma sensu patrzeć na to co mówią inni oraz jak spostrzegają to co robią ponieważ przeważnie w internecie jest ciężko spotkać konstruktywną krytykę.
    Właśnie często ta krytyka może dotyczyć wieku, bądź np błędów ortograficznych.
    Tzw. "hejt" jest na porządku dziennym w internecie. Jedni to robią dla zwykłej złośliwości, inni dla spełnienia samego siebie, a jeszcze inni dla interesu.
    Jeśli wrzucasz filmiki na temat makeup i są dobre to ktoś może je krytykować po to abyś przestała bo jesteś żywą konkurencją.
    Czy wiek ma znaczenie?
    Nie uważam.
    Są 8 latki co zbijają fortunę na kanałach youtube. Więc dlaczego ktoś kto ma 36 lat nie może?
    Uważam że Twój kanał jest dobrze prowadzony, chociaż nie wiem dlaczego filmiki ostatnie które są dodane, były dodane 3 m-ce temu (czyżbyś przejęła się krytyką?).
    Sam mam 34 lata i niedługo zacznę tworzyć filmiki na tematy związane z emigracją i nie tylko, które będą częścią mojego portalu internetowego https://emigracja.online
    Moim zdaniem istotne jest to, czy jesteśmy otwarci na krytykę.
    Ja przykładowo każdą KONSTRUKTYWNĄ krytykę biorę pod uwagę, a każdy "hejt" "olewam".
    Uważam że warto jest próbować czegoś nowego i jeśli się dobrze w tym czujemy to warto to kontynuować.
    Jestem mężczyzną, więc przykro mi bardzo ale nie za subskrybowałem twojego kanału tylko dlatego że z makeup nie mam nic wspólnego i się tym nie interesuję.
    Osobiście uważam że przedstawiasz produkty i swoje doświadczenia z nimi w bardzo jasny, zwięzły i dobry sposób, również to jak się wypowiadasz oraz jak mówisz świadczy że dobrze się czujesz w takiej roli, ponieważ mówisz bardzo ciekawie, interesująco i uważam że grono do którego powinno to trafić możesz zainteresować, lecz powinnaś więcej filmików publikować.
    Jeśli kiedyś będziesz zmieniała tematykę, albo mówiła również o innych kwestiach niż kobiecej urodzie, to możliwe że za subskrybuję Twój kanał.
    Do tego nie wykluczone, że jeśli będę tworzył program który będzie powiązany z Twoim kanałem lub Twoimi doświadczeniami, poproszę Ciebie o wywiad.
    Chociaż przez wzgląd na to, że mówisz jasno i wyraźnie na określony temat, oraz kamera Ciebie nie dekoncentruje :-).
    Pozdrawiam Serdecznie, życzę wytrwałości i mam nadzieję że będziesz się realizowała w tym co robisz i co lubisz robić.
    Z poważaniem.
    Sebastian Baber.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wow bardzo Ci dziękuję za miły komentarz , tak mam zamiar działać i tworzyć dalej , więcej i bardziej systematyczne ;)
      Myślę że to byłby fajny pomysł na zrealizowanie jakiegoś wspólnego projektu. Jestem jak najbardziej na tak.
      Na moim kanale nie będzie tylko makijażu i " babskich spraw" , no ale wiadomo bedzie to zdecydowana większość.
      Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie
      Kasia.

      Usuń
    2. Jeśli będzie coś dla grona męskiego to z pewnością pokuszę się na subskrypcję :-).
      A jeśli uważasz że jest możliwość współpracy i tworzenia wspólnego projektu to zapraszam po szczegóły mojego projektu na mail'a redakcja@emigracja.online :-)
      Pozdrawiam i życzę powodzenia.
      Sebastian Baber.

      Usuń
  4. Rób to co lubisz, spełniaj marzenia i nie przejmuj się opinią innych! A że czegoś nie wypada "w tym wieku"... Ja myślę, że nie wypada to obrażać innyc, a ludzie i tak to robią. Dlatego podziwiam wszystkich , którym chce się robić coś kreatywnego w wolnym czasie, a nie tylko siedzieć i krytykować każde odstępstwo od przyjętej normy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem norm się nie przyjmuje. Normy sami wyznaczamy sami względem własnego sumienia oraz własnych idei. Kiedyś widziałem pewne normy wyznaczane odgórnie.
      A mianowicie mówi się że "Osobom starszym należy ustąpić miejsca w komunikacji publicznej" zgadzam się z tym po części, ale nie w 100%. Dlaczego?
      Widziałem kiedyś jak starsza Pani robiła aferę w tramwaju kobiecie by jej ustąpiła miejsca, bo ona jest starsza. Podczas gdy ta Pani która miała ustąpić miejsca była w zaawansowanej ciąży i widać było po niej że źle się czuła.
      Wtedy wkroczyłem do akcji i powiedziałem tej starszej Pani (w miarę kulturalnie) co i jak.
      Podczas gdy Pani w zaawansowanej ciąży wstała by ustąpić miejsca. Wszystkie miejsca siedzące były zajęte.
      Ale Pani w ciąży z płaczem (bo źle się czuła ustąpiła miejsca).
      Lecz jak zrobiłem aferę na cały wagon to parę osób DUŻO STARSZYCH wstało i ustąpiło miejsca dla tej jednej Pani.
      Norma normą, ale jednak najważniejsze jest to, aby mieć ducha walki i potrafić przekazać że norma normie nie równa a czasami nie tyle powinno się odstąpić od normy co po prostu ją zbagatelizować, ponieważ normy są nakładane na ludzi przez ludzi.
      Jedni je traktują jako wyznacznik życia, a inni jako kierunek według którego można podążać ale nie trzeba.
      - I to ci inni mają rację :-).
      Czasami warto być innym, oryginalnym i doceniać samego siebie, a także mieć wysoką samoocenę by móc walczyć o własne prawa.
      (Jak coś to nie jako krytyka a uzupełnienie Twojego komentarza) :-)

      Usuń
  5. oczywiśccie że ma prawo,, kazdy sam za sibie odpowiada, ale z zasady ludziom sie nic nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie tygodnia

Witajcie. A więc się udało i pisze dziś podsumowanie tygodnia. (Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi w tym poście musisz przeczytać poprzedni post "Reaktywacja") Jak mi się udało, czy codziennie wrzuciłam posty i relacje ?  Czy byłam aktywna w mediach społecznościowych? No więc,  na 6 dni udało mi się wrzucić 3 posty , więc nie było to codziennie , ale to i tak progres! Niestety, ale na instagramie postów nie mogłam dodawać ponieważ nie mam dostępu do poniedziałku 😭 ale dodałam właśnie te 3 posty na Facebook.  Teraz plan na kolejny tydzień: 1.W poniedziałek jak już będą mogła dodawać posty i relacje na instagranie,  poleci napewno jakiś post , będzie to najprawdopodobniej relacja z filmu na Youtube. 2.Mam nadzieję że tym razem uda mi się też codziennie udostępniać relacje na Facebook  3.Codzienne dodawanie stories  Mam nadzieję że tym razem uda mi się rzetelnie wypełnić mój plan. A już jutro kochani wyjątkowy odcinek na moim kanale,  coś zupełnie nowego, wyjątkowego. Od jutra n

Makijaż na upalne dni...

Kochani na mój kanał na You Tube wyleciał dziś nowy filmik. Dowiecie się z niego jak ja wykonuje swój makijaż  tak aby nie spłynął z twarzy. Tak , taak..... I już widzę odpowiedzi typu najlepszym sposobem jest się w ogóle nie malować. Jest to jakiś sposób,  ale właśnie chodzi o to żeby ten makijaż był i się trzymał. Najważniejszą sprawą jest pielęgnacja cery przed makijażem,  odpowiednie kosmetyki to też ważna sprawa. Tu Wam wklejam filmik z gotowym makijażem A jeśli chcecie zobaczyć jak go wykonałam?Jakich kosmetyków użyłam ? Zapraszam Was na mój kanał wrzucam link  https://youtu.be/5xTjdE73ddw Jeśli filmik Ci się spodoba... Będzie mi bardzo miło jeśli zasubsrybujesz mój kanał,  albo udostępniam go dalej 😉 Pozdrawiam Was serdecznie ...                                                                              #TakaJa 😊

Domowe SPA

Witajcie, Ciekawa jestem jak Wam mija piątek w epidemii?  Co porabiacie ? Jak spędzasz czas ?  Napiszcie mi proszę w komentarzu co robicie , żeby się zrelaksować bez wychodzenia z domu. Ja w piątkowy wieczór robię sobie domowe SPA. Uwielbiam w ten sposób się relaksować.  Długa kąpiel, potem maseczka , albo peeling enzymatyczny.  Uwielbiam to ❤ Moimi sprawdzonymi kosmetykami pielegnacyjnymi do twarzy są to produkty polskiej firmy FM World. Kosmetyki Aloevera to fantastyczna seria  produktów. Produkty aloesowe mają świetne działanie, a jak wiadomo aloes to najcudowniejsza roślina, która może zdziałać cuda nie tylko z naszą twarzą. W kosmetyce stosowany najczęściej w maściach leczniczych przy suchej, pękającej, odwodnionej, zanieczyszczonej skórze, przy poparzeniach słonecznych, a także przy suchych włosach. Otrzymuje się go zazwyczaj z drobno pokrojonych liści aloesu macerowanych najczęściej w  oleju sezamowym ,  sojowym  lub  rzepakowym . Olej z  Aloe vera  akty