Często rozmawiając z ludźmi o marketingu wielopoziomowym spotykam się z sformułowaniem ,że nie chcą współpracować z "piramidą finansową".
Ludzie często nie rozumieją MLM, dlatego też nie chcą nawet słyszeć o jakiejkolwiek propozycji związanej z MLM ponieważ jest przekonany że jak czegoś nie rozumie ,to to oznacza że jest złe. Dlatego też postaram się Wam to pokrótce wytłumaczyć.
Działalność w zakresie marketingu wielopoziomowego to przede wszystkim przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy do odbiorcy.
Z kolei piramida finansowa jest to struktura finansowa, wzorowana na marketingu wielopoziomowym i często z nim mylona. Zyski pochodzą w całości z wpłat wpisowego wnoszonego przez nowych członków struktury.
Jak widać jest różnica, poniżej cała definicja MLM.
Marketing wielopoziomowy, inaczej zwany MLM (ang. multi-level marketing) lub marketingiem sieciowym. Marketing wielopoziomowy pozwala sprzedawcom na budowanie osobistych struktur współpracowników, od których obrotu otrzymuje się dodatkowe prowizje. Każdy sprzedawca w marketingu wielopoziomowym ma możliwość zbudowania własnej struktury handlowców, w której każdy z nich wynagradzany jest na podstawie obowiązującego w danej firmie planu marketingowego.
Jednocześnie, bycie wyżej w firmowej hierarchii niekoniecznie przekłada się na wyższe zarobki – zależą one bowiem od wspomnianego planu marketingowego.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania bądź czegoś nadal nie rozumiecie zapraszam na priv.
Ludzie często nie rozumieją MLM, dlatego też nie chcą nawet słyszeć o jakiejkolwiek propozycji związanej z MLM ponieważ jest przekonany że jak czegoś nie rozumie ,to to oznacza że jest złe. Dlatego też postaram się Wam to pokrótce wytłumaczyć.
Działalność w zakresie marketingu wielopoziomowego to przede wszystkim przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy do odbiorcy.
Z kolei piramida finansowa jest to struktura finansowa, wzorowana na marketingu wielopoziomowym i często z nim mylona. Zyski pochodzą w całości z wpłat wpisowego wnoszonego przez nowych członków struktury.
Jak widać jest różnica, poniżej cała definicja MLM.
Marketing wielopoziomowy, inaczej zwany MLM (ang. multi-level marketing) lub marketingiem sieciowym. Marketing wielopoziomowy pozwala sprzedawcom na budowanie osobistych struktur współpracowników, od których obrotu otrzymuje się dodatkowe prowizje. Każdy sprzedawca w marketingu wielopoziomowym ma możliwość zbudowania własnej struktury handlowców, w której każdy z nich wynagradzany jest na podstawie obowiązującego w danej firmie planu marketingowego.
Jednocześnie, bycie wyżej w firmowej hierarchii niekoniecznie przekłada się na wyższe zarobki – zależą one bowiem od wspomnianego planu marketingowego.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania bądź czegoś nadal nie rozumiecie zapraszam na priv.
Hej. Ja już w MLM jestem 3lata nic złego nie zauważyłam 🤔.
OdpowiedzUsuńBardzo przydatny post! Oby tak dalej :)
OdpowiedzUsuńFajny wpis, szczerze nie wiedziałam o tym. Może sama spróbuje?
OdpowiedzUsuńPozdrawiam :)
Bardzo ciekawy wpis. Rozjaśniłaś moje pojęcie o MLM, dziękuję :)
OdpowiedzUsuń