Przejdź do głównej zawartości

Domowe SPA

Witajcie,
Ciekawa jestem jak Wam mija piątek w epidemii? 
Co porabiacie ? Jak spędzasz czas ? 
Napiszcie mi proszę w komentarzu co robicie , żeby się zrelaksować bez wychodzenia z domu.

Ja w piątkowy wieczór robię sobie domowe SPA. Uwielbiam w ten sposób się relaksować. 
Długa kąpiel, potem maseczka , albo peeling enzymatyczny. Uwielbiam to ❤

Moimi sprawdzonymi kosmetykami pielegnacyjnymi do twarzy są to produkty polskiej firmy FM World. Kosmetyki Aloevera to fantastyczna seria  produktów.
Produkty aloesowe mają świetne działanie, a jak wiadomo aloes to najcudowniejsza roślina, która może zdziałać cuda nie tylko z naszą twarzą.

  • W kosmetyce stosowany najczęściej w maściach leczniczych przy suchej, pękającej, odwodnionej, zanieczyszczonej skórze, przy poparzeniach słonecznych, a także przy suchych włosach. Otrzymuje się go zazwyczaj z drobno pokrojonych liści aloesu macerowanych najczęściej w oleju sezamowymsojowym lub rzepakowym. Olej z Aloe vera aktywuje funkcjonowanie skóry, reguluje wilgotność, wspomaga odbudowywanie nowych komórek, działa ukrwiająco, ochronnie, napinająco i uspokajająco. Przy poparzeniach słonecznych nakładać czysty olej zmieszany z lawendowym olejkiem eterycznym (ilość lawendy – do 2%) -(Źródło informacji-Wikipedia, wolna encyklopedia)
Potem olejowanie włosów i masaż skóry głowy.
STRONG2 &MORE HAIR OIL
Intensywna kuracja zapobiegająca wypadaniu włosów. Zawiera wyselekcjonowaną mieszankę ekstraktów roślinnych (krwawnik pospolity, chinowiec, podbiał pospolity) oraz substancje czynne (cynk, witaminy) wpływające na poprawę kondycji cebulek włosów. Zauważalnie zmniejsza wypadanie włosów. - wzmacnia włosy i przeciwdziała ich wypadaniu - ma przyjemny, orzeźwiający zapach.

Wygodna piżamka , kocyk , herbatka i dobra książka,  albo film. 

Tak wygląda mój wstęp do  rozpoczęcia weekendu.


A już jutro wpada post gdzie zdradzam jaki filmik będzie już w niedzielę na moim kanale na YouTube.
Uchylę rąbka tajemnicy ,  co pojawi się w najbliższej przyszłości. 
Tak jak pisałam w poprzednim poście , nie poddaje się opinii innych i zamierzam "W moim wieku " prowadzić mój kanał 
Jeśli chcesz zrobić mi przyjemność to wejdź w link poniżej i zasubskrybuj mój kanał. 
A ja życzę Wam spokojnego piątku i wspaniałego weekendu pozdrawiam i zapraszam na jutrzejszy post😊
     

              #TakaJa

Komentarze

  1. Trochę słaba dykcja. Popracuj nad wymową, nie stosuj przysłowiowego "yyyy" między zdaniami. Mów wolniej ale konkretnie, stanowczo i pewnie. Proponuję przed nagraniem napisać tekst na kartce, przeczytać go sobie kilka razy na głos, aby samemu usłyszeć i sprawdzić czy wszystko jest ok. Wszystko będzie wtedy na pewno wyglądało sprawniej. Dodatkowo co musisz poprawić to wymowa w języku angielskim. Pamiętaj lepiej kilka razy poćwiczyć niż lecieć na żywioł. W czym jeszcze mogę Ci doradzić to pomieszczenie a co bardziej, jego oświetlenie. Słabo Cię widać. Savoir-vivre czyli maniery, reguły grzeczności, twoja postawa na tej kanapie, odzwierciedla brak szacunku dla widza i słuchacza. A to dla nich zdaje mi się nagrywasz klipy. Blog powinien zachęcać ludzi do ponownych wejść i coraz większej liczby subskrypcji. Ale to wszystko zależy od tego jak to będzie wyglądało w całości. Doradze jeszcze, że w tle podczas gdy mówisz o swoich rzeczach, PUŚCIŁBYM �� ( tak, jestem facetem, co lepsza, pochodzę stamtąd gdzie leśniczówka pachniała jabłkiem ��.. Wracając, w tle puściłbym fajną, przyjemną muzykę, która by umiliła chwilę.
    Nie neguje Twojej pracy, komentuje tylko dla poprawy całokształtu, powodzenia.
    Wracając, wiek to tylko liczba. Aby się spełniać i być szczęśliwym nie trzeba być młodym, starym czy jakimkolwiek innym. Opinia, w tych czasach króluje wszędzie, nie unikniemy jej...niestety, ale trzeba ją podzielić...część wziąć do siebie i zastanowić się nad nią, być może ktoś ma rację i wyjdzie nam to na dobre. Część...zastanowić się i zobaczyć czy jest to zgodne z sobą samym i ostatnią część..olać ���� ta ostatnia część jest od ludzi zazdrosnych, zakompleksionych i niedowartościowanych którzy swoje niedoskonałości chcą przerzucić na kogoś innego..
    Powodzenia i kolejnych klipów ��

    - - - > sprawdzę... :) czy moja opinia, coś tu zdziałała, być może będziesz uważała ją za tą ostatnią część. Ale tu jest to szczere i w dobrej mierze :)

    Chłopaczyna z rezerwatu, niegdyś, sercem wciąż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję za wyczerpujący komentarz , na pewno część z Twoich rad wykorzystam , a nad niektórymi się zastanowię. Ale chciałabym też abyś odezwał się do mnie na fb chłopaku z rezerwatu i przedyskutował że mną jeszcze jedną rzecz 😉

      Usuń
  2. Bardzo lubie produkty aloesowe, fajnie nawilżają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda 😊
      Ale aloes świetnie się też sprawdza przy włosach

      Usuń
  3. U mnie bardzo podobnie. Staram się raz w tygodniu stworzyć wieczór dla siebie i ciała. Kiedyś, kiedyś korzystałam z perfum z FM. Teraz nawet nie jestem na bieżąco, ale widzę, że się nieco rozwinęli. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , jeśli chcesz mogę Ci wysłać link do aktualnego katalogu😊

      Usuń
  4. 27 yrs old Librarian Hamilton Wyre, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Mycology. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Charger. kliknij tutaj, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie tygodnia

Witajcie. A więc się udało i pisze dziś podsumowanie tygodnia. (Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi w tym poście musisz przeczytać poprzedni post "Reaktywacja") Jak mi się udało, czy codziennie wrzuciłam posty i relacje ?  Czy byłam aktywna w mediach społecznościowych? No więc,  na 6 dni udało mi się wrzucić 3 posty , więc nie było to codziennie , ale to i tak progres! Niestety, ale na instagramie postów nie mogłam dodawać ponieważ nie mam dostępu do poniedziałku 😭 ale dodałam właśnie te 3 posty na Facebook.  Teraz plan na kolejny tydzień: 1.W poniedziałek jak już będą mogła dodawać posty i relacje na instagranie,  poleci napewno jakiś post , będzie to najprawdopodobniej relacja z filmu na Youtube. 2.Mam nadzieję że tym razem uda mi się też codziennie udostępniać relacje na Facebook  3.Codzienne dodawanie stories  Mam nadzieję że tym razem uda mi się rzetelnie wypełnić mój plan. A już jutro kochani wyjątkowy odcinek na moim kanale,  coś zupełnie nowego, wyjątkowego. Od jutra n

Makijaż na upalne dni...

Kochani na mój kanał na You Tube wyleciał dziś nowy filmik. Dowiecie się z niego jak ja wykonuje swój makijaż  tak aby nie spłynął z twarzy. Tak , taak..... I już widzę odpowiedzi typu najlepszym sposobem jest się w ogóle nie malować. Jest to jakiś sposób,  ale właśnie chodzi o to żeby ten makijaż był i się trzymał. Najważniejszą sprawą jest pielęgnacja cery przed makijażem,  odpowiednie kosmetyki to też ważna sprawa. Tu Wam wklejam filmik z gotowym makijażem A jeśli chcecie zobaczyć jak go wykonałam?Jakich kosmetyków użyłam ? Zapraszam Was na mój kanał wrzucam link  https://youtu.be/5xTjdE73ddw Jeśli filmik Ci się spodoba... Będzie mi bardzo miło jeśli zasubsrybujesz mój kanał,  albo udostępniam go dalej 😉 Pozdrawiam Was serdecznie ...                                                                              #TakaJa 😊