Przejdź do głównej zawartości

Reaktywacja

  Witajcie kochani , jak widzicie mój ostatni wpis na blogu miał miejsce 20 czerwca zeszłego roku. Trochę go zaniedbałam, niestety czasem tak jest że nadajemy sobie za duże tempo i po prostu po ludzku nie dajemy rady....  Konsekwencji i systematyczności też zabrakło,  ale cały czas z tym walczę...

Od kiedy założyłam kanał na You Tube mój blog na tym ucierpiał ponieważ cały czas wolny skupiony był na wymyślanie i realizowanie filmików na You Tube. Choć cały czas z tyłu głowy miałam żeby wymyślić coś fajnego na YT, to moje 24 subskrybcje szału nie robią. 

      I to jest właśnie ciekawe mimo że kupę czasu poświęcam na planowanie i realizację tych filmików , to efekty nie powalają. I to też ostatnio strasznie mnie dołuje. Bo mimo że się staram to efektu nie widać. 

Strasznie mnie to też zdemotywowało do dalszej pracy na YT. W czwartek miał się pojawić vlog , a dziś miał powstać film o tematyce walentynkowej. Ale dopadła mnie taka chandra i niemoc że nie zrealizowałam ani jednego ani drugiego filmu.     

      Do tego cały stres z pracą etatową  zrobił swoje , dokładnie dziś czyli 14 mija miesiąc jak dostałam awans na Szefa kuchni , i pomimo że jestem przeszcześliwa że dostałam taka szansę,  to też dodatkowy stres , bo teraz cała odpowiedzialność spada na mnie i chciałabym dać z siebie wszystko i pokazać że dam radę. Kosztuje mnie to dużo stresu. Ale się nie poddaję i dam radę.



       Za miesiąc skończę 37 lat i to też jest argumentem wśród moich znajomych że mój kanał nie ma szans wypalić bo yt oglądają bardzo młodzi ludzie , a dla osób w moim wieku nie jest to interesujące. 

       Kurczę ja też "w moim wieku " oglądam! I wydaje mi się że osoby "w moim wieku" też go oglądają. 

Wydaje mi się że YT jest taką odchłanią że każdy może tam stworzyć coś swojego. 

I każdy w każdym wieku znajdzie coś dla siebie. Dlatego nadal chce to robić i się nie poddam.

 Cały też czas wymyślam cos nowego żeby zainteresować potencjalnych oglądaczy. 

        Dziś też spędziłam trochę czasu na planowaniu nowego , nadchodzącego tygodnia. 

Zaplanowałam minimalną aktywność w mediach społecznościowych co i kiedy chciałabym wrzucić. I też tak mam zamiar robić co niedzielę, siądę sobie wygodnie z kawką w ręku i będę planować koleiny tydzień,  może tak wprowadzę w moje życie systematyczność. Taką mam nadzieję.

         W następną niedzielę  na pewno na kanał wpadnie nowy film , codziennie na fb i instagramie będzie wpadał jeden wpis , no i oczywiście raz w tygodniu , na bloga też coś wrzucę. 

W następnym wpisie tutaj mogę zrobić podsumowanie tygodnia co udało mi się zrobić i czy zrealizowałam cały plan tygodniowy. 

          O kurczę, ale się rozpisałam , chyba żaden mój  wpis nie był taki długi,  ale chyba potrzebowałam się wyżalić i wygadać . 

Mam nadzieję że Was nie zanudziłam, ale mi jest od razu lepiej , myślę że posty na bloga będę publikować w soboty. 

Będzie to praktycznie koniec tygodnia , więc będę mogła robić takie podsumowania , a w niedzielę film na kanał w czwartki postaram się jeszcze wrzucać na kanał vlog. Ale to na razie taki plan , sprawdzę najpierw jak wyjdzie mi ten tydzień,  potem zobaczymy. Nie chcę narzucać sobie znowu za dużo zadań,  bo boję się że jeśli coś mi nie wyjdzie to znów nie zrobię nic. 

Pomału małymi krokami będę uczyć się systematycznaści. I pracy z kalendarzem.


        

 Dobra ja już kończę na dziś moje wywody, trzymajcie za mnie kciuki. A jeśli chcecie mi zrobić przyjemność i dać mi więcej motywacji to zapraszam na mój kanał i zostawcie małego subka,  będzie mi bardzo miło:)  

        https://youtube.com/channel/UCezWGa9qLQIe2jhDKLCbACw 

Spokojnej soboty i miłego spokojnego tygodnia :) Pozdrawiam :) 





#TakaJa 😉

Komentarze

  1. YouTube jest miejscem dla każdego, tak samo jak blog i nie ma znaczenia czy masz 18 lat, 40 czy jesteś 60+. Jeśli chcesz tworzyć, masz nowe pomysły, robisz to z pasją to czemu nie. Nie poddawaj się, walcz o swoje marzenia! Baw się formą filmików, montażem, poprawiaj ich jakość a na pewno przyniesie to w końcu efekty, bo masz na prawdę ciekawy styl wypowiadania się w nich, taki który przyciąga. Trzymam kciuki, aby wszystko się udało! Ściskam Cię mocno, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za ten mega motywujące komentarz ❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie tygodnia

Witajcie. A więc się udało i pisze dziś podsumowanie tygodnia. (Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi w tym poście musisz przeczytać poprzedni post "Reaktywacja") Jak mi się udało, czy codziennie wrzuciłam posty i relacje ?  Czy byłam aktywna w mediach społecznościowych? No więc,  na 6 dni udało mi się wrzucić 3 posty , więc nie było to codziennie , ale to i tak progres! Niestety, ale na instagramie postów nie mogłam dodawać ponieważ nie mam dostępu do poniedziałku 😭 ale dodałam właśnie te 3 posty na Facebook.  Teraz plan na kolejny tydzień: 1.W poniedziałek jak już będą mogła dodawać posty i relacje na instagranie,  poleci napewno jakiś post , będzie to najprawdopodobniej relacja z filmu na Youtube. 2.Mam nadzieję że tym razem uda mi się też codziennie udostępniać relacje na Facebook  3.Codzienne dodawanie stories  Mam nadzieję że tym razem uda mi się rzetelnie wypełnić mój plan. A już jutro kochani wyjątkowy odcinek na moim kanale,  coś zupełnie nowego, wyjątkowego. Od jutra n

Makijaż na upalne dni...

Kochani na mój kanał na You Tube wyleciał dziś nowy filmik. Dowiecie się z niego jak ja wykonuje swój makijaż  tak aby nie spłynął z twarzy. Tak , taak..... I już widzę odpowiedzi typu najlepszym sposobem jest się w ogóle nie malować. Jest to jakiś sposób,  ale właśnie chodzi o to żeby ten makijaż był i się trzymał. Najważniejszą sprawą jest pielęgnacja cery przed makijażem,  odpowiednie kosmetyki to też ważna sprawa. Tu Wam wklejam filmik z gotowym makijażem A jeśli chcecie zobaczyć jak go wykonałam?Jakich kosmetyków użyłam ? Zapraszam Was na mój kanał wrzucam link  https://youtu.be/5xTjdE73ddw Jeśli filmik Ci się spodoba... Będzie mi bardzo miło jeśli zasubsrybujesz mój kanał,  albo udostępniam go dalej 😉 Pozdrawiam Was serdecznie ...                                                                              #TakaJa 😊

Domowe SPA

Witajcie, Ciekawa jestem jak Wam mija piątek w epidemii?  Co porabiacie ? Jak spędzasz czas ?  Napiszcie mi proszę w komentarzu co robicie , żeby się zrelaksować bez wychodzenia z domu. Ja w piątkowy wieczór robię sobie domowe SPA. Uwielbiam w ten sposób się relaksować.  Długa kąpiel, potem maseczka , albo peeling enzymatyczny.  Uwielbiam to ❤ Moimi sprawdzonymi kosmetykami pielegnacyjnymi do twarzy są to produkty polskiej firmy FM World. Kosmetyki Aloevera to fantastyczna seria  produktów. Produkty aloesowe mają świetne działanie, a jak wiadomo aloes to najcudowniejsza roślina, która może zdziałać cuda nie tylko z naszą twarzą. W kosmetyce stosowany najczęściej w maściach leczniczych przy suchej, pękającej, odwodnionej, zanieczyszczonej skórze, przy poparzeniach słonecznych, a także przy suchych włosach. Otrzymuje się go zazwyczaj z drobno pokrojonych liści aloesu macerowanych najczęściej w  oleju sezamowym ,  sojowym  lub  rzepakowym . Olej z  Aloe vera  akty